Post by taireburilym on Feb 16, 2022 6:57:02 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Gacha Club ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Gacha Club IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodgeneratorresurs ▞▞▞
▞▞▞ Gacha Club 2022 version ▞▞▞
Det är ett riktigt roligt spel, jag har bara några saker jag skulle vilja rekommendera. 1. Möjligheten att ladda upp bilder från vårt galleri eftersom jag hatar konturerna som greenscreens lämnar. 2. Kan du eventuellt lägga till något vi kan använda som handduk för våra karaktärer? 3. Lite mer kläder till våra karaktärer eftersom det slutar med att jag använder samma kläder till nästan varje karaktär eftersom det inte finns så mycket jag kan använda.
Bara omggg jag rekommenderar verkligen det här spelet om du älskar anime dress up-spel! 😩✋
Jag älskar des
Det är ett fantastiskt spel men ibland stänger jag appen och det sparar inte mina karaktärer. Jag gjorde ett nytt oc och jag tillbringade nästan 2 timmar på det men det sparade inte
Det är bra men jag ville designa en svart karaktär men allt som är nära svart är inte tillåtet, DU KAN VARA VILKEN FÄRG UTOM BRUN ELLER HUDFÄRGEN SVART. Jag får inte heller lämna annonser så jag måste avsluta och spela tills nästa kommer, det börjar bli strikt och är inte som GACHA-livet gör det tråkigare
Det här spelet är riktigt bra och har många anpassningsmöjligheter. Super kul! Jag har några saker som jag skulle vilja begära! Först, möjligheten att importera ett foto från vårt galleri till bakgrunden. Konturen från greenscreen är superirriterande. För det andra, när jag försöker placera en karaktär ovanpå ett föremål som jag placerat, går den bara under den. Jag vill kunna föra den till fronten på något sätt. För det tredje, ytterligare 2 teckenplatssidor. (Jag har alldeles för många karaktärer)
Det är ett bra spel och allt men när jag inte har "inget utrymme" när jag inte har några andra appar blir det konstigt och glitchy har aldrig gjort det förut och det är dumt och jag hatar det, fixa det snälla och använd det igen kanske
DIN DUMA GACHA-KLUBBEN
Det är en bra "app" men sätt in lite gacha-livsposer och bakgrund. Den suger utan "dem" 👌🏾👍🏿👎🏿
Så kul att du kan redigera vad de säger är att flytta eller posera du borde installera just nu du gör till och med din ena minifilm eller berättelse och spelar spel för att vinna pärlor som sagt installera gacha club den nya Ghana-tillverkaren just nu!!! !!!!!!!!!!!!!!
Varje gång jag försöker ändra utan på min surfplatta fryser den och sparkar igång mig och tar bort mina karaktärer och säger att jag precis laddade ner det annat än att det är ett väldigt bra spel det är därför jag lägger en tvåstjärnig recension (det kan bara vara min surfplatta )
Gacha Club Gelegenheitsspiele dri
Jag älskar det här du kan göra karaktärer och det finns också strider minispel dess så fin
Gacha club outfit ideas på Twitter: «https://t.co/Bb2Nbk502P
OMGG JAG ÄLSKAR DEN❤❤❤ den släpar lite men det är mest min ipad<3 MEN BRA JOBBAT JAG HAR TILL TILL TVÅ GACHA ACC PÅ TIKTOK😍😍😍
FRUKTANSVÄRD! Jag försökte spela, och när gachaklubbskylten försvann stängdes appen. JAG HATAR DET!
I början var allt bra men sedan loggade den ut mig ur spelet när jag gick med tillbaka, det hade inte sparat mina framsteg... Jag var halvvägs och det loggade ut mig IGEN 😤😤😤 detta hände 7 gånger till 😠 😠😠
Gacha Club Casual games amu
Så jag har haft det här länge och jag har gjort en hel del framsteg under ett halvår, men allt det har gått för jag har tagit bort det förut men det sparade mina framsteg den här gången, det gjorde det inte, jag är så irriterad Jag kanske inte fortsätter spela det här spelet
Det här spelet Stängs alltid av efter fem sekunder på Nokia 1.3 vad GÖR jag
I may not to do much gacha club until it comes out on iOS because I'm too lazy to send the screenshots to my iPhone~Owner.
Fansy bra saker
Silly ロワイヤル - 私たちの間で悪魔 アクション ypp
Den här appen är riktigt bra men de tar också bort så många färger som jag vet om gacha värme och allt men jag menar att saker är dåliga men folk hittar sätt och det räcker att luni sitter i fängelse tror jag eller är nära arest men är jag vill ha en ljusrosa skjorta som ser ut som hud som om det bara är en färg och jag tror att många inte vill ha rosa hud
Det är väldigt lätt att trycka på kopiera alla färger eller något sånt och jag var tvungen att starta om plus att det inte säger mig vad jag gör och det är mycket fel
Also please don't complain that gacha club is coming out to slowly! ... now Gacha Club is out and stuff, and also iOS users, BE PATIENT!!
Nytt år, ny recension, spelet har uppenbarligen blivit bättre sedan lanseringen. Den är mer funktionell och kraschar inte lika mycket. Jag gav den 3 stjärnor eftersom jag INTE stöder utvecklaren. Bra spel/app, dålig utvecklare.
Det skulle vara bättre om det fanns en ångra-knapp för så många gånger har jag klickat på något av misstag och det förstörde hela min karaktär. Jag tillbringade en gång 30 minuter på en karaktär och då var jag tvungen att göra om den bara för att jag klickade fel!!
Det är ett fantastiskt spel! Verkligen. Men jag har några klagomål. Det släpar för mycket och det fortsätter att sparka bort mig från appen innan jag ens kan trycka på spelet. Det slår igång mig varje gång jag loggar in i spelet och det kommer inte att spara mina framsteg. Det är långsamt men efter ett tag, då och då.. Appen kommer äntligen att börja fungera. Så jag frågar om du kan fixa appen för buggar och fördröjningar och lägg till justerbara kläder. Det vore bättre! Tack!
Jag älskar da geme du kan meke meny cercteres!!!!! Och kip it up!!!! Hejdå
Jag älskar den här appen! Anledningen till att jag gav fyra stjärnor är för att jag tror att du behöver lägga till mer hår, hattar, ögon och mer kläder. Jag tycker personligen att vi skulle kunna göra våra egna kläder, som att lägga design i dem, men överlag är det bra!
Det här är ett bra spel. Men du måste verkligen åtgärda problemet som det har haft meningslöshet. Många människor har klagat på det, och du måste verkligen jobba på det. När du stänger spelet kommer det ibland att radera en del eller alla framsteg som gjordes när du först öppnade det. Den har också stängt av sig själv och raderat alla framsteg som gjordes när jag öppnade den första gången. Om du kunde arbeta med det skulle det vara mycket uppskattat, och jag skulle ändra tillbaka det till 5 stjärnor. I övrigt är spelet fantastiskt.
För överdrivet, jag gillade det enkelt som Gacha Life där dess enkla kolumner med variationer, ja jag uppskattar alla spel som skapats av Lunime men Gacha Club är svårt eftersom knapparna (till exempel tillbehör, kläder etc.) För extremt med olika knappar....det är stressigt och enligt mig inte så kul. Jag förstår varför andra kanske gillar det, men jag gillar inte de överdrivna sakerna, jag gillar enkla saker som Gacha Life.
Fungerar, men jag kan inte trycka på någon av studioknapparna utan att den jäkla karaktären rör på sig och det är frustrerande eftersom jag inte kan göra scener att redigera. Fixa detta för jäkla EN GÅNG
Jag gillar spelet väldigt mycket. Men jag önskar att de animerade poserna var tillbaka
Det är ett coolt skapa ditt eget karaktärsspel med ett berättelseläge. Så underbart
Gacha Club معمولی uhyt
Jag gillar appen men jag önskar att det fanns mer variation i kläder, hår och accessoarer. Jag önskar också att den slutade ta bort allt jag gjorde med mina karaktärer och jag önskar att den hade fler karaktärsplatser. Mitt största problem är det faktum att det hela tiden tar bort allt jag gör med mina karaktärer 😡😡😡😡!
Älskar det
detta spel ANVÄNDS för att vara roligt. tills de blev av med för mycket grejer, och de kan inte ens rodna längre, och om de gör det måste de vara svarta eller HELT vita för att kunna se rodnaden (inte för att vara rasistiska♥️) men de blev av med för mycket grejer. Jag gillar det inte riktigt längre. 😒 ja jag förstår. folk gör värme, men det betyder inte att du kan bli av med MYCKET grejer, nu är det tråkigt. och det är en STOR eftersläpning. och massor av annonser.