Post by taireburilym on Feb 16, 2022 6:54:04 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dance Clash: Ballet vs Hip Hop ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dance Clash: Ballet vs Hip Hop IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ onbeperkte bronnen hack ▞▞▞
▞▞▞ Dance Clash: Ballet vs Hip Hop 2022 version ▞▞▞
Dance Clash: Ballet vs Hip Hop Casual games svjw
Dit spel is echt niet zo goed voor 7 jaar oud, want ik vond het geweldig. Ik vond het geweldig hoe alles deed en ik houd het en houd het echt heel leuk, want het is alsof ik het leuk vind hoe je de mensen kunt aankleden en dingen kunt doen, uitdagingen zoals ballerina versus dansen auto's dansles en hiphop Ik hou van hiphop en ballerina's omdat het heel goed is om te doen als je je zo verveelt, want ik vroeg me gewoon af of iemand mijn YouTube-video's heeft gezien en mijn neef tik Tok maakt, dus haar tiktok-naam is Lola Pola
Soms beetje traag maar wel leuk💞
Dit is een spel voor kleine kinderen, het is saai en je mag kiezen wie je wilt zijn, ook als je dat doet versus je moet kijken naar een advertentie en een persoon die daar danst
Airplane Chefs - Cooking Game Arked dydr
waarom?!!!!!!!!! het duurde een eeuwigheid om te laden en je kunt niets doen tenzij je $ 100 uitgeeft! Ik heb 9,99 uitgegeven aan advertenties en ik zie nog steeds advertenties! en ik hou van hiphop en ballet wint altijd! geloof me, ik heb het al 10000000000000 keer geprobeerd! andere mensen klaagden ook over dit spul. Ik hou niet van dit spel. krijg het alleen als je geïrriteerd wilt zijn!
Niet leuk
Deze app is letterlijk prullenbak, het zorgt ervoor dat je maar ongeveer 3 dingen kunt gebruiken zonder voor items te hoeven betalen! Ik moet eerlijk zijn, de kwaliteit is ook niet de beste, ik raad het ook niet aan, maar het was niet slecht voor de eerste 5 seconden
🥰😛😀
Slechtste spel ooit!!!!!!! Alle dingen die ik prachtig heb gedaan in hiphop en ballet hebben niets gedaan, geen licht, geen verfraaiing, slechtste aankleding heeft ballet dit gedaan. Maar toch zijn het winnaars!!!!!!! Installeer dit spel niet. Controleer mijn recensie. Het is allemaal waar.
Te veel buitensporige advertenties in het spel, dit is zo verschrikkelijk, te veel advertenties, ik kan open games niet eens goed afsluiten, dus zeg tegen de ontwikkelaars dat ze dit moeten oplossen!
Het is echt een geweldige game, maar vergeet niet je personage te stylen, ik heb die fout gemaakt bij axidint, maar verder is het een echt geweldige game.✔💯
Het is leuk maar kan er minder reclame en meer kleren gratis en minder sterren!?😃
Zo leuk
super leuk maar het is niet leuk da je zoveel moet kopen
Jurk voorbereiden gevecht het is letterlijk hetzelfde, het is saai, maar je kunt nieuwe outfits proberen
Dit is een goede game, maar ik wou dat je geen geld hoefde te betalen om kleding en accessoires te krijgen, anders zou dit een geweldige game zijn
Zo leuk en ik hou heel veel van ballet dus als je van ballet of hip hop houd download dit
Ik hou heel veel van dit spel, maar ik heb het gevoel dat de ballerina's de overhand hebben. Ze hebben zoveel accessoires en stijlvolle ontwerpen, maar de hiphop heeft alleen bepaalde dingen. Ik bleef verliezen en ik schakelde zelfs over en deed mijn slechtste prestatie in ballet, maar we wonnen, wat me vertelt dat ballerina's meestal winnen. Het is vervelend omdat ik gewoon wil winnen in hiphop!!! Bewerken: ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd en ben lid geworden van de ballerina's, maar nu wint hiphop. Kan ik niet winnen?!?!?
Ik hou van dit spel, het is leuk, maar ik heb mijn leeftijd ingevoerd (ik ben 10), dus ik kijk naar een advertentie voor een item en de advertentie bevat zoveel scheldwoorden, zelfs het n-woord dat me echt boos maakt omdat dit spel voor kinderen is. Het heeft ook VEEL TE VEEL advertenties en is echt vervelend als ik de opgeslagen video bekijk, alle effecten worden nooit afgespeeld!!!!
Het is een heel leuk spel
Ik denk dat uh de spa moet ontgrendelen en uh kan dingen vergrendelen, maar niet volledig verbeteren?
Ik vind het spel leuk, maar er zijn een paar dingen die verklaren waarom ik deze 1 ster heb gegeven. Allereerst is bijna alles op slot. Ten tweede, het is glitchy. En ten derde, TE VEEL ADVERTENTIES
die spel lukt niet
Dit is echt een goede game Ik hou ook van dansen erin, het is leuk om 's nachts te spelen alsof ik nooit van deze game af kom het is net als mijn favoriete game al mijn vrienden hebben deze game en we vechten de hele tijd met elkaar deze game is letterlijk helemaal leuk
Super leuk
Het spel was erg leuk, maar er waren te veel advertenties en de meeste advertenties hadden geen x-knop, dus je moest het spel verlaten en weer naar binnen gaan en het hield je voortgang niet bij.
Dance Clash: Ballet vs Hip Hop নৈমিত্তিক oczz
Na 4 dagen gebruik ..... het kan niet starten betekent dat het alleen zegt nadat de app is geopend s alleen laden en laden en laden ... los dit probleem nu op zodat ik het 4 of 5 sterren kan geven of ons een optie om de app te updaten zodat ik het spel kan starten...!!
ik hou van deze game, maar slechts één probleem is dat alle advertenties vervelend zijn, dat maakt niet uit, het gaat erom hoe mooi en leuk deze game is, daarom geef ik 5 sterren. blijf veilig allemaal
Deze app is goed, maar een klein probleempje dat het spel is, zijn zoveel advertenties en ze laadt en de advertenties worden ingeschakeld voor deze game, het spijt me, ik spreek geen Engels origineel, maar ik ben een Filipijns meisje en dus deze apps zijn goed en deze advertenties zijn moe om te spelen deze game omdat elke dag advertenties open zijn, bedankt
tof spel
echt een goed spel, maar waarschijnlijk meer moeite gedaan
Het is cool
Ik gaf deze game drie sterren omdat de meeste dansen niet zijn ontgrendeld en wanneer je op je gegevens kijkt en een video bekijkt om een dans te ontgrendelen, ontgrendelt de dans, maar wanneer je de game afsluit, wordt die dans vergrendeld en dat is wat ik niet leuk vind over het spel
Dit spel is zo leuk voor kinderen en ik denk dat het spel de beste prijs zou moeten hebben. Ik had zoveel plezier het enige dat Riley niet cool is, is het kopen van de dansen en zo, als het maar gratis kan zijn, ik zou gek worden, maar ja, het is zo leuk!!!
Echt een Helen leuke spel
gaat niet verder dan het laadscherm
het is zo saai, er zijn zoveel advertenties voor iedereen, het zijn gewoon nepspelers en HET VERSPILT ZO VEEL BATTERIJ?!? en je moet betalen voor ongeveer de helft van het spel, alles is vergrendeld>(
Ik ben op mijn vaders account sos. Ik hou van dit spel, het is zo goed, je hebt echt goede spellen, ze zijn zo goed. Maar één ding is dat wanneer je een keer in ballet/hiphop wint en je gaat opnieuw in hiphop/ballet, je verliest en misschien kun je dat veranderen. Omdat ik wil dat als het echt heel goed is, ik twee overwinningen wil, misschien drie keer, maar verander dat alsjeblieft. Vier sterren👏👏👏👏
Het is zelfs nooit geladen! Ik wachtte 13 minuten en er gebeurde niets. Wat geen zin heeft, is dat mijn telefoon veel nieuwe gegevens heeft en een nieuwe versie is. Erg onplezierig! 😡
Een leuk spel. Het is alleen een beetje langzaam.
Ik vond dit spel leuk, maar de reden dat ik dit spel 4 sterren heb gegeven, is omdat het na een tijdje echt saai wordt en veel plaatsen op slot zijn en je ervoor moet betalen. Maar de game is ook erg goed, je kunt lieve dansbewegingen doen en de kleding is geweldig, maar sommige kleding is een beetje ongepast omdat er korte tanktops zijn en sommige outfits veel van de meisjeshuid laten zien en er zijn zeer korte shorts en het is een beetje raar dat veel mensen computers zijn en geen echte mensen
leuk
Het laden duurt vele malen
Het was perfect, maar je moet advertenties bekijken om dingen te krijgen, dus ik hoop dat je dat kunt oplossen zoals ik al zei, het is perfect
Leuk!
Ik hou een beetje van dance clash, maar ik speel het niet zo graag
Alles is vergrendeld en als je een kind bent dat dit spel speelt, kun je niets ontgrendelen omdat je geen geld hebt en de dansbewegingen nogal slecht zijn, de spelers die je speelt zijn NPC's😠😡😠😡😠😡😡😡😡😡😡 😡dit spel zuigt!!!
Ik vind het heel leuk spel 👍🏻maar ik vind het stom dat je soms moet betalen om een paar dingen te krijgen👎🏻
SUPER glitchy Ik heb gekeken of het een storing is in de telefoon van andere mensen en ze hebben allemaal hetzelfde resultaat gehad
Dance Clash: Ballet vs Hip Hop Pro příležitostné hráče rkl
Dance Clash: Ballet vs Hip Hop Інше agh